dimarts, 14 d’abril del 2009

ANEM DE COMPRES

Avui ens hem decidit a anar a comprar. Els planters d'enciam no prosperen gaire, i si hem d'esperar que creixin se'ns acabarà el curs i no en menjarem.

Diuen que per l'abril cada gota val per mil...però de vegades també cau alguna pedregada, per això cal protegir el nostre hort.
A la ferreteria Rudé hem pogut comprar 3mtrs de xarxa, ens ha costat 2,94€ .








Tot seguit hem anat al comercial Morera , cap a la ctr. d'Olot , i allà hi hem trobat tota mena de planters. Hem comprat 40 enciams (20 de meravella i 20 de roure) a 6 cènt. cada un; 3 apis a 7 cènt. ( ens els han regalat...per ser tan eixerits :-) ) i un paquet de llavors d'espinacs 1€ i 10 cènt. Tot plegat ha valgut 3,50 €


Ens sobren 6.56 €, en tindrem prou per comprar un PALÓ?
Sí , a la ferreteria, de camí cap a l'escola, n'hem trobat un que valia 5.80€.
ARRIBEM A l'ESCOLA BEN CARREGATS, I UN XIC ESCURATS.
DELS 13€ QUE VAM GUANYAR VENENT LES HORTALISSES NOMÉS ENS HAN SOBRAT 0.76cènt.
Ara cal posar-nos a treballar, i esperar que creixin més hortalisses.






...els comptes clars:

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Així podrem vendre més verdures i guanyarem més diners per comprar hotalizes i alguna eina com avui:elpaló.



CLÀUDIA NAVIO

Anònim ha dit...

m'agardat anar de compres a sigut molt dificil trovar les verdures em anat a tota reu
que ens semblava que niavian
ja fet el planter i em cprat un palo



Jaume Taboada belver

Anònim ha dit...

Voreno per fi em pogut ecunsegir
una eeina!



júlia orri

Anònim ha dit...

Que be anar de compres a mi
m'agrada molt anar de compres.
Que be que ho feu!

ESTER FERRÉS CAMPS